Ta strona używa plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, w jaki sposób z nich korzystamy oraz jak je wyłączyć, kliknij [polityka cookies]. Aby ta informacja nie pojawiała się więcej kliknij [zgadzam się].
STRONA GŁÓWNA | WYDAWNICTWO NAUKOWE SOPHIA 

 Ilość towarów: 0  Wartość: 0.00 PLN Pokaż koszyk | Złóż zamówienie
 
monografia naukowa
eBook
książka naukowa
 

 

 


------------------------
Pokaż wszystkie

 

 książka naukowa-MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE W MARKETINGU I ZARZĄDZANIU. Wybrane z...

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE W MARKETINGU I ZARZĄDZANIU. Wybrane zagadnienia z teorii i praktyki ...

Producent:WYDAWNICTWO NAUKOWE SOPHIA
Magazyn:jest
Kategoria:książka naukowa

Cena: 89.99 78.99 PLN




Pozostałe zdjęcia:

  
 
 
 
Poleć znajomemu
Dodaj do listy życzeń
 
Towar w promocji
Nowość
Towar polecany
 
 
 Opis towaru | Inne produkty z kategorii
 

Spis treści

WSTĘP 11
I. SŁOWO AUTORA 11
II. CELE, PROBLEMY BADAWCZE, HIPOTEZY I METODYKA BADAŃ 12
III. ZAKRES TEMATYCZNY 16
IV. PODZIĘKOWANIA 18
ROZDZIAŁ 1. MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE W PRZEDSIĘBIORSTWIE - WPROWADZENIE 20
1.1 MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE – ISTOTA, RODZAJE I CECHY PREDYSPONUJĄCE JE DO WYKORZYSTANIA W DZIAŁALNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW 20
1.2 SOCIAL MEDIA MARKETING TO MARKETING W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH? 25
1.3 ZAKRES MOŻLIWOŚCI WYKORZYSTANIA MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH W ZARZĄDZANIU PRZEDSIĘBIORSTWEM. KONCEPCJA FIRMY 2.0 30
ROZDZIAŁ 2. CONTENT MARKETING W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH 35
2.1 KONCEPCJA CONTENT MARKETINGU 35
2.2 ZASADY I DOBRE PRAKTYKI Z OBSZARU CONTENT MARKETINGU 40
2.3 NARZĘDZIA CONTENT MARKETINGU W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH 47
ROZDZIAŁ 3. REKLAMA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH. POMIAR EFEKTYWNOŚCI I SKUTECZNOŚCI DZIAŁAŃ W TYCH MEDIACH 55
3.1 CHARAKTERYSTYKA RYNKU REKLAMY W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH 55
3.2 FORMATY REKLAM I NARZĘDZIA DO ICH TWORZENIA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH NA PRZYKŁADZIE SERWISU FACEBOOK 63
3.3 POMIAR EFEKTYWNOŚCI I SKUTECZNOŚCI DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH PRZEDSIĘBIORSTWA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH. PERFORMANCE MARKETING 69
ROZDZIAŁ 4. PROMOCJA SPRZEDAŻY I PUBLIC RELATIONS W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH 89
4.1 FORMY PROMOCJI SPRZEDAŻY W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH 89
4.2 INSTRUMENTY I DZIAŁANIA PR W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH 96
4.3 ZASTOSOWANIE KONCEPCJI CSR W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH JAKO INSTRUMENTU PR 106
ROZDZIAŁ 5. MARKETING SZEPTANY W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH 111
5.1 WORD-OF-MOUTH MARKETING. ADWOKACI MARKI 111
5.2 BUZZ MARKETING. LIDERZY OPINII 118
5.3 MARKETING WIRUSOWY: MARKETING PARTYZANCKI I PRANK MARKETING 121
5.4 REAL-TIME MARKETING 127
ROZDZIAŁ 6. ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z KLIENTEM W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH 133
6.1 BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTAMI W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH 133
6.2 JAKOŚĆ OBSŁUGI KLIENTA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH 138
6.3 ZARZĄDZANIE KRYZYSEM W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH 145
ROZDZIAŁ 7. MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE JAKO ŹRÓDŁO DANYCH, INFORMACJI I WIEDZY O OTOCZENIU PRZEDSIĘBIORSTWA 153
7.1 TWORZENIE PERSON. POZYSKANIE DANYCH I INFORMACJI O KLIENTACH 153
7.2 POZYSKANIE DANYCH I INFORMACJI O INNYCH PODMIOTACH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W OTOCZENIU ZEWNĘTRZNYM PRZEDSIĘBIORSTWA 161
7.3 MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE JAKO ŹRÓDŁO DANYCH I INFORMACJI O OTOCZENIU WEWNĘTRZNYM PRZEDSIĘBIORSTWA. YAMMER 164
7.4 ZASTOSOWANIE KONCEPCJI CROWDSOURCINGU W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH 169
ROZDZIAŁ 8. MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE W EMPLOYER BRANDINGU ORAZ REKRUTACJI I SELEKCJI PRACOWNIKÓW 173
8.1 ROLA MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH W EMPLOYER BRANDINGU 173
8.2 REKRUTACJA PRACOWNIKÓW W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH 177
8.3 SELEKCJA KANDYDATÓW DO PRACY Z WYKORZYSTANIEM MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH 180
ROZDZIAŁ 9. MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE A ZAANGAŻOWANIE PRACOWNIKÓW 185
9.1 ZNACZENIE ZAANGAŻOWANIA PRACOWNIKÓW W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH DLA PRZEDSIĘBIORSTWA. EMPLOYEE ADVOCACY 185
9.2 BUDOWANIE ZAANGAŻOWANIA PRACOWNIKÓW W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH 188
9.3 MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE JAKO NARZĘDZIE BUDOWANIA ZAANGAŻOWANIA PRACOWNIKÓW W PRZEDSIĘBIORSTWIE 194
ZAKOŃCZENIE 199
BIBLIOGRAFIA 203
ANEKS 220

Pobierz spis treści w pdf

Sylwetka autorki

zapytaj o szczegóły 791999596 lub 327874575

Potrzebujesz dodatkowych informacji? Masz wątpliwości?
Napisz do nas! wydawnictwo@sophiabauty.pl

Chcesz zamówić więcej niż 5 egzemplarzy jednej tej samej pozycji? Negocjuj z nami!


Księgarnia internetowa SOPHIA
Oprogramowanie sklepu: Sklepna5.pl